Naruto

Go down

Naruto

Post by natasha242 on Fri Jul 09, 2010 3:57 am

Come on please tell me u guys have read parts of it or watched a couple episodes? xD
i know a lot of people think its old like talked about to much or blah blah blah but i however find this to be my favorite anime/manga series
I mean i keep up with it every friday that another chapter comes out online in english, when i comes on tv every wendsday who woulda thought that it would be showing on disney xd rather then cartoon network?! not me lol) and i am mostly caught up on the japanese episodes but i dont obsess over those as much xD...
and personally i think that Shippuden is way wayyy more interesting then the original Naruto, though i of course like both xD, its just overall got abetter story, and more action haha

so anyways let me know if you like it or not and what you like/dislike about it
ill go first lol
I like it(obviously xD) becausethe whole story just pulls me in and i feel like im there, like sometimes i have to remind myself that im not a ninja that has chakra powers(sadly) and i am absoulutly in love with all the action, all te fights get my adreniline pumping (:,and the whole narutoxsakuraxsasuke thing, just ahhh i cant stand waiting to see what happens lol xD i honestly like both narutoxsakura and sakuraxsasuke i still havent decided which i like better and i wat to know what happens with sasuke and naruto (wont say what specifically , so i dont give it away xD) but i also like narutoxhinata even though i think that naruto loves sakura too much for hinata to ever be the one *cries* T^T anyays getting off topic here xD
hmmm what i dislike about it is how in the show they will go off on something that wasnt in the manga and i completly interrupts the story D:, even if it is interesting, it throws the story flow off in my opinion i also dislike having to wait a week for the manga ,seriously it kills me a little inside xD, other thenthat i cant eally think of anything else... so yeah now its your guys turn! xD

(epic long post that wasnt intended to be so longFTW xD)
avatar
natasha242

Posts : 139
Join date : 2010-06-30
Age : 23
Location : Texas!(:

View user profile https://www.youtube.com/user/natasha242

Back to top Go down

Re: Naruto

Post by DannyDomoSan on Fri Jul 09, 2010 4:46 am

I Also Love The Actions.
But the only thing I hate about this Anime/Manga.
Too Many Flashbacks.
avatar
DannyDomoSan

Posts : 213
Join date : 2010-07-04
Age : 24
Location : Illonois

View user profile https://www.youtube.com/DannyDomoSan

Back to top Go down

Re: Naruto

Post by BlackLolitarose on Fri Jul 09, 2010 7:00 pm

Naruto is a really awsome manga!!! I wouldn't say it's my favorite, but it is very good... My favorite characters are Naruto, Gaara and Kakashi. (not sasuke. He annoys me sometimes...)
It's a realy fun manga with good story and action! I think the akatsuki are very fun! It makes sense for it to be so popular, I just wish the english voices were better. NINJA POWER!!!!!!
avatar
BlackLolitarose

Posts : 286
Join date : 2010-06-29

View user profile https://www.youtube.com/user/BlackLolitarose

Back to top Go down

Re: Naruto

Post by Sacredlith on Fri Jul 09, 2010 9:08 pm

one of my favorites <33
Akatsuki is WIN . Love Tobi and Deidara soooo much <333
I think Shippuden's better than the original one too . They've grown, and the guys are much sexier in here 8D *shot*

battles are epicc . Pain vs Narutooo
although sometimes they talk too much in battles xD
avatar
Sacredlith

Posts : 97
Join date : 2010-06-28
Age : 22
Location : in front of ma computer .

View user profile https://www.youtube.com/Sacredlith

Back to top Go down

Re: Naruto

Post by BlackLolitarose on Fri Jul 09, 2010 9:11 pm

I agree with you Sacrelith. And shippuden is A LOT better.
I also love Tobi! <3
When their younger, it just doens't seem to get serious enough...
avatar
BlackLolitarose

Posts : 286
Join date : 2010-06-29

View user profile https://www.youtube.com/user/BlackLolitarose

Back to top Go down

Re: Naruto

Post by Sacredlith on Fri Jul 09, 2010 9:42 pm

a LOT better indeed . Tobi is lovely <333 i don't care what ppl says, he's a good boy to me afro
i knoww . That's one of the reasons why i don't watch the original one . Causing me to have headaches once they talk about something i don't know . D:
avatar
Sacredlith

Posts : 97
Join date : 2010-06-28
Age : 22
Location : in front of ma computer .

View user profile https://www.youtube.com/Sacredlith

Back to top Go down

Re: Naruto

Post by natasha242 on Fri Jul 09, 2010 10:18 pm

Haha yehhh they do talk a lot and OMG TOBI<33 haha winnn until later butttt im not telling haha
YUSSS NINJA POWERRR 8D
avatar
natasha242

Posts : 139
Join date : 2010-06-30
Age : 23
Location : Texas!(:

View user profile https://www.youtube.com/user/natasha242

Back to top Go down

Re: Naruto

Post by Sacredlith on Fri Jul 09, 2010 10:26 pm

OMG TOBI<33 haha winnn until later butttt im not telling haha

-is curious-

and what's behind his mask ? >:3 scaryyy .

ninja powaah .
i support Naruto x Hinata cyclops
avatar
Sacredlith

Posts : 97
Join date : 2010-06-28
Age : 22
Location : in front of ma computer .

View user profile https://www.youtube.com/Sacredlith

Back to top Go down

Re: Naruto

Post by natasha242 on Fri Jul 09, 2010 10:30 pm

Haha i cant tell if u dont know yet Razz dont wanna spoil ittt
haa...thats what the real shocker isss x3
NINJAS UNITEEE
i support just about any darn couple you could think of (that are suggested in the story) so yeah haha (:
avatar
natasha242

Posts : 139
Join date : 2010-06-30
Age : 23
Location : Texas!(:

View user profile https://www.youtube.com/user/natasha242

Back to top Go down

Re: Naruto

Post by BlackLolitarose on Sat Jul 10, 2010 2:24 am

@sacredlith: Omg! You said "Tobi is a good boy!" XD
I was watching a skit once on youtube called "The akatsuki can't". It was hilarious! And somewhere in the middle of it, some fangirl shouted "Tobi is a good boy!" It was so funny!
But to make everything even funnier, when the akatsuki went off stage at the end, they forgot their naruto plushie. The guy in charge of the show picked it up, and then the tobi cosplayer from the skit (who was tiny and adorable by the way) ran out for it. The guy in charge held it where little tobi couldn't reach. It was SOOO CUTE!!!! And then he threw the plushie behind the stage and little tobi ran after it, all happy!
So yeah, I think tobi is such a good boy now! <3333
avatar
BlackLolitarose

Posts : 286
Join date : 2010-06-29

View user profile https://www.youtube.com/user/BlackLolitarose

Back to top Go down

Re: Naruto

Post by natasha242 on Sat Jul 10, 2010 2:54 pm

haha awww i wanna go watch ittttt haha 8D
avatar
natasha242

Posts : 139
Join date : 2010-06-30
Age : 23
Location : Texas!(:

View user profile https://www.youtube.com/user/natasha242

Back to top Go down

Re: Naruto

Post by BlackLolitarose on Sat Jul 10, 2010 4:25 pm

And since I'm feeling crazy, I'm gonna go ahead and post it here! XD
Becuase it's sooo funny and the tobi is SO cute!! <3

https://www.youtube.com/watch?v=2fd2ZptHK_Y&feature=related
avatar
BlackLolitarose

Posts : 286
Join date : 2010-06-29

View user profile https://www.youtube.com/user/BlackLolitarose

Back to top Go down

Re: Naruto

Post by natasha242 on Sun Jul 11, 2010 10:59 am

yayyy (:
i shall watch it nowww 8D
*clicks link and stuff*
haha
avatar
natasha242

Posts : 139
Join date : 2010-06-30
Age : 23
Location : Texas!(:

View user profile https://www.youtube.com/user/natasha242

Back to top Go down

Re: Naruto

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum